Bc. Dávid Stirber
Master's thesis
Nové trendy v marketingové komunikaci
New trends in marketing communication
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje novým trendům v marketingové komunikaci, s užším zaměřením na jeden z trendů, jímž je guerilla marketing. V úvodu teoretické části jsou nejprve popsány nové trendy v marketingové komunikaci. Poté se práce zaměřuje na charakteristiku vybraného trendu, guerilla marketing. V aplikační části je nejprve charakterizována vybraná společnost COTY a kosmetická značka adidas, a …moreAbstract:
This thesis deals with new trends in marketing communication with a narrower focus on one of them, which is guerilla marketing. There are described new trends in marketing communication in the beginning of the theoretical part. Then, the thesis focuses on the characteristics of the selected trend guerilla marketing. In the application part is initially characterized selected enterprise Coty and cosmetic …moreKeywords
Ambientní média guerilla gardening guerillová kampaň guerillová komunikace guerilla marketing mobilní marketing nové trendy v marketingové komunikaci product placement návrh kampaně virální marketing Word-of-Mouth Ambient media campaign proposal guerilla campaign guerilla communication mobile marketing new trends in marketing communication viral marketing
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/owi8b/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2014
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: PhDr. Marie Koubová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda