Bc. Kateřina VYSOGLADOVÁ
Master's thesis
Hodnocení žáků v odborném výcviku
The assessment of pupils in profesional training
Abstract:
Předložená diplomová práce je zaměřena na vytvoření inovativního nástroje hodnocení žáků v odborném výcviku. Hlavním cílem diplomové práce je tento koncept hodnocení předložit učitelům odborného výcviku učebních oborů: kuchař, číšník, cukrář k posouzení a také ověřit v praxi na vybraném vzorku žáků, kteří studují učební obor kuchař. První kapitola obsahuje teoretickou část, ta je věnována didaktické …moreAbstract:
The submitted thesis is focused on the creation of an innovative tool for evaluating students in vocational training. The main goal of the thesis is to present this evaluation concept to teachers of professional training in the apprenticeship areas of chef, waiter, confectioner for assessment and also to verify it in practice on a selected model group of students in chef apprenticeship. The first chapter …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Marek Václavík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VYSOGLADOVÁ, Kateřina. Hodnocení žáků v odborném výcviku. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Upper Secondary Schools / Teaching Specialist Subjects
Theses on a related topic
-
Pedagogická diagnostika dítěte v předškolním věku
Helena MICHALOVÁ -
Formativní hodnocení a jeho vliv na rozvoj učení žáků
Lucie Šinálová -
Formativní hodnocení za podpory online nástrojů na českých základních školách
Lucie Pavelková -
Individualizované formativní hodnocení žáků 1. stupně základní školy pohledem učitele
Radka Křídlová -
Formy hodnocení uplatňované na 1. stupni ZŠ s akcentem na formativní hodnocení
Kateřina Krejčířová -
Slovní hodnocení v Montessori škole
Kristýna Hubáčková -
Pojetí slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1 stupni ZŠ
Monika WRÓBLEWSKÁ