Uživatelské a vizuální rozhraní virtuálního světa – Tomáš JANÍK
Tomáš JANÍK
Bachelor's thesis
Uživatelské a vizuální rozhraní virtuálního světa
User Experience and User Interface of Virtual Reality Environment
Anotácia:
Cílem projektu byl koncepční přesah pojmu grafický design, zkoumání vztahů mezi člověkem a strojem jakožto mediem zprostředkujícím interakci a obraz. Přesah jako pojítko mezi hmotným a nehmotným výstupem generujícím imaginární obrazy. Výsledná praktická část práce navazuje na část teoretickou a vyúsťuje v kompaktní celistvé dílo.Abstract:
The goal of this project is to surpass the term of graphic design, research the relationship between human and machine as a medium, which represents interaction and image. Surpass the connection between tangible and intangible, that is generating imaginary images. The final part of the practical work builds on theoretical and results in a compact solid work.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Zverejniť od: 17. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANÍK, Tomáš. Uživatelské a vizuální rozhraní virtuálního světa. Zlín, 2013. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Visual Arts / Multimedia and Design - Graphic Design
Práce na příbuzné téma
-
Fraktální grafika: esteticky nosný algoritmus jako nástroj novomediální tvorby
Michaela Rokosová -
Estetika rekurzivně generované grafiky: l-systémy v praxi
Michaela Navrátilová -
Fotografie a 3d grafika
Jan HŘEBÍČEK -
Framework pro algoritmy počítačové grafiky v Processingu
Jakub Valtar -
Procedurálně generovaná krajina jako vizualizace kódu v jazyce C#
Adam Štěpánek -
Disability-Friendly Phenomenon in User Interface and User Experience Design: Focus On Accessibility For Visually Impaired User
Roshah Charisma Selasie Nomo -
User experience design of an achievement system
Ľudovít Kopcsányi -
Kritická analýza user experience a user interface dizajnu u webových stránok vybraných knižníc v Českej republike
Sabína Hoosová