Marketingová strategie pro svatební salon Bellis – Bc. Kristýna Kordulová
Bc. Kristýna Kordulová
Master's thesis
Marketingová strategie pro svatební salon Bellis
Marketing Strategy for the Bellis Wedding Salon
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie svatebního salonu. Teoretická část je zaměřena na problematiku svatebních služeb a marketingu ve svatební oblasti. V praktické části je představen svatební salon a následuje analýza jeho marketingového mixu, kvalitativní výzkum a analýza konkurence. Projektová část zahrnuje návrh projektu marketingové komunikace na základě zjištěných poznatků …moreAbstract:
The master's thesis deals with the creation of a marketing strategy for a wedding salon. The theoretical part is focused on the issue of wedding services and marketing in the wedding area. The practical part consists of a presentation of the wedding salon, an analysis salon's marketing mix, qualitative research and competition analysis. The project part includes a suggestion of the marketing strategy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kordulová, Kristýna. Marketingová strategie pro svatební salon Bellis. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Návrh marketingové strategie v neziskových organizacích
Jan Woznica -
Marketingová strategie společnosti Corelli design s.r.o.
Karel Vrzáček -
Marketingová strategie investiční společnosti WOOD & Company se zaměřením na český a slovenský trh
Kristýna Mrakavová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Podniková kultura – předpoklad úspěšnosti marketingové strategie
Hana Masarová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk