Bc. Kristýna Kordulová

Master's thesis

Marketingová strategie pro svatební salon Bellis

Marketing Strategy for the Bellis Wedding Salon
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie svatebního salonu. Teoretická část je zaměřena na problematiku svatebních služeb a marketingu ve svatební oblasti. V praktické části je představen svatební salon a následuje analýza jeho marketingového mixu, kvalitativní výzkum a analýza konkurence. Projektová část zahrnuje návrh projektu marketingové komunikace na základě zjištěných poznatků …more
Abstract:
The master's thesis deals with the creation of a marketing strategy for a wedding salon. The theoretical part is focused on the issue of wedding services and marketing in the wedding area. The practical part consists of a presentation of the wedding salon, an analysis salon's marketing mix, qualitative research and competition analysis. The project part includes a suggestion of the marketing strategy …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2022

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kordulová, Kristýna. Marketingová strategie pro svatební salon Bellis. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe