Marketingová spolupráce aktérů cestovního ruchu – NP Slovenský ráj – Bc. Viktor Štajnoch
Bc. Viktor Štajnoch
Bakalářská práce
Marketingová spolupráce aktérů cestovního ruchu – NP Slovenský ráj
Stakeholder`s marketing cooperation in destination – NP Slovenský ráj
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is evaluation of partnership marketing linkages among main tourism stakeholders in Slovak Paradise National Park. First part is focused at theory of the destination management and marketing, stakeholders in destination and cooperation between them. The second part of the thesis deals with analysis of the tourist destination within theoretical findings and analysis of …víceAbstract:
Zámerom bakalárskej práce je vyhodnotenie partnerských väzieb v rámci marketingu medzi kľúčovými aktérmi cestovného ruchu v oblasti národného parku Slovenský raj. Prvá časť práce sa venuje teórii o destinačnom managemente a marketingu, aktérom v destinácii a spolupráci medzi nimi. Druhá časť práce sa venuje analýze danej turistickej destinácie v rámci teoretických poznatkov a analýze subjektívnych …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i5kk2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: Ing. Markéta Bobková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Cestovný ruch v Národnom parku Slovenský raj
Monika Čúzyová -
Destinačný management ako nástroj inovatívneho prístupu k tvorbe produktu v Košickom regióne
Nicol Brunáriová -
Tourism Destination Governance - případová studie Francie a Česká republika
Dorota Priečinská -
Změny v destinačním managementu způsobené krizovou situací
Nikola Homolová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Management a marketing ve veřejné správě
Dagmar Procházková -
Subaerické sinice/cyanobakterie v Národním parku Slovenský ráj (Slovensko) - druhová diverzita, ekologie a taxonomie
Iva Dadáková -
Finančná analýza – nástroj finančného riadenia podniku
Nikoleta Grocholová