Výzkum trhu jako systémová činnost pro úspěšné uplatnění firmy na trhu. – Ladislav PÁTEK
Ladislav PÁTEK
Bakalářská práce
Výzkum trhu jako systémová činnost pro úspěšné uplatnění firmy na trhu.
Market research as a system for successful implementation company in the market.
Anotace:
Cílem práce bylo charakterizovat výzkum trhu jako systémovou činnost pro úspěšné uplatnění firmy na trhu. V praktické části autor představil firmu Madeta a poté produkt Lipno provedl čtyřmi kroky výzkumného procesu. A nakonec zkoumal význam výzkumu trhu pro úspěšné rozhodnutí.Abstract:
The aim of this thesis was to characterize the market research and illustration its importance for the successful conclusion of the business application market. In the practical part, the author characterized the company Madeta and then describe the product Lipno four steps of the research process. And finally, examined the importance of market research for a successful decision.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Helena Horáková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PÁTEK, Ladislav. \textit{Výzkum trhu jako systémová činnost pro úspěšné uplatnění firmy na trhu.}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/tvouri/.
Jak správně citovat práci
PÁTEK, Ladislav. Výzkum trhu jako systémová činnost pro úspěšné uplatnění firmy na trhu.. Č. Bud., 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum trhu na základě analýzy současných zákazníků
Jaroslav Matuška -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu v kategorii potravin na českém trhu a jeho změna v souvislosti s nemocí covid-19
Veronika Vyoralová -
Využití logistické regrese ve výzkumu trhu
Hana Brabcová -
Vliv návodné informace na proces volby
Štěpán Kápl -
Proces M&A a související oceňovací postupy
Jan Pehal
Název
Vložil
Vloženo
Práva