Jaroslav VEPŘEK

Bakalářská práce

Forenzní aspekty výslechové situace v přípravném trestním řízení

Forensic aspect of questioning situation in preparatory criminal proceedings.
Anotace:
Cílem mé práce je objasnění významu a podstaty realizace výslechu, jako jedinečné ho a specific-kého typu sociální interakce. V prvním oddílu práce se zabývám výchozí situací výslechové in-terakce, popisem a rozlišením jejích subjektů, odlišností a rolí ve výslechové situaci trestního řízení. Střední část práce je věnována tématu osobnosti vybraných klíčových aktérů trestního ří-zení- vyslýchajícího …více
Abstract:
The aim of my work is illumination of meaning and essence realization questioning, like unique and specific type social interaction. In the first division of work I deal with starting situation ques-tioning interaction, description and resolution of subjects, diversity and role in questioning situati-on of penal drive. Middle volume of work is devoted subject personalities choice pivotal persons involved …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Zveřejnit od: 23. 5. 2008
Identifikátor: 8366

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2008
  • Vedoucí: prof. PhDr. Hana Vykopalová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VEPŘEK, Jaroslav. Forenzní aspekty výslechové situace v přípravném trestním řízení. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 23. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 23. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika