Postoje spotřebitelů k bateriovým elektrickým vozidlům v České republice – Samuel Tete Acquah
Samuel Tete Acquah
Diplomová práce
Postoje spotřebitelů k bateriovým elektrickým vozidlům v České republice
Consumer Attitudes Towards Battery Electric Vehicles in the Czech Republic
Abstract:
Due to climate change and resource shortages, traditional forms of mobility have had to be rethought. The research and development of electromobility has received much attention, but consumer attitudes and behaviour have received less. Compared to conventional vehicles, battery electric vehicles (BEVs) are still deemed disadvantageous by most consumers. Consumer acceptance and reshaping of attitudes …víceAbstract:
Kvůli změně klimatu a nedostatku zdrojů musely být přehodnoceny tradiční formy mobility. Výzkumu a vývoji elektromobility se dostalo velké pozornosti, ale postojům a chování spotřebitelů méně. Ve srovnání s konvenčními vozidly jsou bateriová elektrická vozidla (BEV) stále většinou spotřebitelů považována za nevýhodná. Přijetí a přetvoření postojů spotřebitelů je zásadní pro úspěšné zavedení udržitelných …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ACQUAH, Samuel Tete. \textit{Postoje spotřebitelů k bateriovým elektrickým vozidlům v České republice}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/tw2kmm/.
Jak správně citovat práci
Acquah, Samuel Tete. Postoje spotřebitelů k bateriovým elektrickým vozidlům v České republice. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Návrh algoritmů výpočtu dojezdu a optimalizace řízení toku energií pro elektrická vozidla
Jan Dedek -
Řízení vnitřního prostředí kabiny elektrického osobního vozidla s ohledem na ekonomiku jízdy
Tomáš Biksadský -
Inovace a design bateriového boxu pro elektromobilní vozidla
Chyva Hout -
Povědomí, postoje a chování mladých spotřebitelů v rámci tzv. surveillance economy
Michaela Divišová -
Postoje spotřebitelů k zastarávání výrobků
Tiep Tran Xuan -
Postoje spotřebitelů k biopotravinám
Anna Simeonovová -
Postoje spotřebitelů k udržitelné módě
Štěpánka Kadlecová -
Návrh na zlepšení postoje spotřebitelů k elektronickým produktům s označením cirkulární ekonomika
David Mrvík