Tvorba metodiky pro vystavování na veletrhu – Kateřina MASNEROVÁ
Kateřina MASNEROVÁ
Diplomová práce
Tvorba metodiky pro vystavování na veletrhu
The methodology creadion for trade fair exhibiting
Anotace:
Tato diplomová práce popisuje v teoretické části veletrhy a výstavy jako marketingový a komunikační nástroj a také jejich stav během hospodářské krizi. Analytická část zkoumá pozici veletrhů oproti jiným marketingovým nástrojům a také názory vystavovatelů na současný stav. Během průzkumu byly také sbírány informace k projektu, kterým je Manuál vystavovatele. Tento je určitým průvodcem pro prvovystavovatele …víceAbstract:
This diploma thesis describes the trade shows and exhibitions as a marketing and communication tool in the theoretical part. Here is stated also the running situation of Economical crisis. The analytical part explores the position of trade shows according to other marketing tools and it is also concerned about the opinions of the exhibitors toward the present status of trade shows. There has been made …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21223
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MASNEROVÁ, Kateřina. Tvorba metodiky pro vystavování na veletrhu. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing