Tvorba metodiky pro vystavování na veletrhu – Kateřina MASNEROVÁ
Kateřina MASNEROVÁ
Master's thesis
Tvorba metodiky pro vystavování na veletrhu
The methodology creadion for trade fair exhibiting
Abstract:
Tato diplomová práce popisuje v teoretické části veletrhy a výstavy jako marketingový a komunikační nástroj a také jejich stav během hospodářské krizi. Analytická část zkoumá pozici veletrhů oproti jiným marketingovým nástrojům a také názory vystavovatelů na současný stav. Během průzkumu byly také sbírány informace k projektu, kterým je Manuál vystavovatele. Tento je určitým průvodcem pro prvovystavovatele …moreAbstract:
This diploma thesis describes the trade shows and exhibitions as a marketing and communication tool in the theoretical part. Here is stated also the running situation of Economical crisis. The analytical part explores the position of trade shows according to other marketing tools and it is also concerned about the opinions of the exhibitors toward the present status of trade shows. There has been made …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier:
21223
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MASNEROVÁ, Kateřina. Tvorba metodiky pro vystavování na veletrhu. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing