Kateřina MASNEROVÁ

Master's thesis

Tvorba metodiky pro vystavování na veletrhu

The methodology creadion for trade fair exhibiting
Abstract:
Tato diplomová práce popisuje v teoretické části veletrhy a výstavy jako marketingový a komunikační nástroj a také jejich stav během hospodářské krizi. Analytická část zkoumá pozici veletrhů oproti jiným marketingovým nástrojům a také názory vystavovatelů na současný stav. Během průzkumu byly také sbírány informace k projektu, kterým je Manuál vystavovatele. Tento je určitým průvodcem pro prvovystavovatele …more
Abstract:
This diploma thesis describes the trade shows and exhibitions as a marketing and communication tool in the theoretical part. Here is stated also the running situation of Economical crisis. The analytical part explores the position of trade shows according to other marketing tools and it is also concerned about the opinions of the exhibitors toward the present status of trade shows. There has been made …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier: 21223

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MASNEROVÁ, Kateřina. Tvorba metodiky pro vystavování na veletrhu. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing