Průzkum spotřebitelského chování uživatelů barefoot bot – Vojtěch Smítka
Vojtěch Smítka
Bachelor's thesis
Průzkum spotřebitelského chování uživatelů barefoot bot
Research of consumer behavior of barefoot footwear users
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá průzkumem spotřebitelského chování uživatelů barefoot obuvi v České republice za účelem odhalení specifik chování uživatelů barefoot obuvi a obecných trendů celého odvětví s cílem získat podklady pro rozvoj podnikání na tomto trhu. V teoretické části práce je popsána charakteristika spotřebitelského chování a faktorů, které spotřebitelské chování ovlivňují spolu s procesem …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with a survey of consumer behavior of barefoot footwear users in the Czech Republic in order to reveal specifics of barefoot footwear users behavior and general trends of the entire industry in order to obtain data for business development in this market. The theoretical part of the thesis describes the characteristics of consumer behavior, the factors that influence consumer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86620
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2022
- Supervisor: Michal Andera
- Reader: Marek Hrečka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86620
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Barbora Hanáková -
Analýza spotřebitelského chování
Kateřina Svatošová -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu spotřebitelských úvěrů
Lukáš Přebinda -
Změny spotřebitelského chování v maloobchodě se sportovním oblečením v důsledku vzniklé ekonomické situace
Kamila Ungr Anýžová -
Analýza změny spotřebitelského chování v důsledku pandemie COVID-19
Saveliy Kovalenko -
Analýza spotřebitelského chování na platformách pro streamování videa
Jiří Žandovský -
Spotřebitelské chování náctiletých fanynek
Kristina ŠTĚPÁNOVÁ