Kreativní proces jako prostředek rozvoje klíčových kompetencí u žáků sociálně znevýhodněných – Bc. Eliška PAVÚČKOVÁ
Bc. Eliška PAVÚČKOVÁ
Master's thesis
Kreativní proces jako prostředek rozvoje klíčových kompetencí u žáků sociálně znevýhodněných
Creative process as an instrument of developing key competencies at social disadvantaged pupils
Anotácia:
Práce pojednává o problematice rozvoje klíčových kompetencí u žáků sociálně znevýhodněných v projektu Kreativní partnerství pro inkluzivní školu. Skládá se z teoretické a praktické části. Teorie vychází ze současné literatury zabývající tématem a z metodiky projektu. Praktická část obsahuje popis realizace výzkumu tvorby vlastní metodiky a ověřování jejích výsledků.Abstract:
The thesis deals with the development of key competencies in socially disadvantaged pupils in the Creative Partnership for Inclusive School project. It consists of theoretical and practical parts. The theory is based on contemporary literature dealing with the topic and methodology of the project. The practical part contains a description of the realization of the research of the creation of own methodology …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Kristýna Krahulcová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVÚČKOVÁ, Eliška. \textit{Kreativní proces jako prostředek rozvoje klíčových kompetencí u žáků sociálně znevýhodněných}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/twbwdp/.
Jak správně citovat práci
PAVÚČKOVÁ, Eliška. Kreativní proces jako prostředek rozvoje klíčových kompetencí u žáků sociálně znevýhodněných. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Special Education - Dramatherapy
Práce na příbuzné téma
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Koncept komunitního vzdělávání jako edukační strategie žáků se sociálním znevýhodněním a oblast pro působení profese sociálního pedagoga
Markéta Jurčíová -
Výuková specifika při vzdělávání romských žáků v 1. třídě ZŠ
Petra Danielová -
Analýza dopadu vybraných mechanismů podpory romských studentů ve vzdělávání
Tereza HERBSTOVÁ -
Motivace romských žáků ke vzdělávání na střední škole
Kristýna Urbanová -
Problematika vzdělávání romských dětí aneb "chceme se učit"
Miroslava Grešková
Názov
Vložil
Vložené
Práva