Stratégia e-mailingu neziskovej organizácie Česko.Digital – Terézia Palaščáková
Terézia Palaščáková
Bakalářská práce
Stratégia e-mailingu neziskovej organizácie Česko.Digital
Strategie e-mailingu neziskové organizace Česko.Digital
Anotace:
Práce se zaměřuje na strategii e-mailingu neziskové organizace Česko.Digital, přičemž hlavním cílem je vytvoření návrhu dané strategie a vedlejšími cíli jsou budování značky, zvyšování povědomí o značce a aktivizace a vzdělávání dobrovolníků pomocí e-mailingu. Na základě teoretických poznatků v teoretické části práce a situační analýzy a kvantitativního výzkumu v analytické části stanoví praktická …víceAbstract:
The thesis focuses on emailing strategy of the non-profit organization Česko.Digital. The main goal of this thesis is to propose a strategy solution; other goals include brand building, brand awareness, and activation and education of its volunteers through emailing. Based on the theoretical knowledge found in the theoretical part of the thesis, and situational analysis together with quantitative research …víceAbstract:
Práca sa zameriava na stratégiu e-mailingu neziskovej organizácie Česko.Digital, pričom hlavným cieľom je vytvorenie návrhu danej stratégie a vedľajšími cieľmi sú budovanie značky, zvyšovanie povedomia o značke a aktivizácia a vzdelávanie dobrovoľníkov pomocou e-mailingu. Na základe teoretických poznatkov v teoretickej časti práce a situačnej analýzy a kvantitatívneho výskumu v analytickej časti stanovuje …víceKlíčová slova
nezisková organizace marketing komunikace e-mail marketing e-mailing newsletter strategie segmentace
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Analýza zdrojů financování a jejích účtování vybrané neziskové organizace
Kristína Mitašová -
Marketingová komunikace neziskové organizace Centrum komunitního organizování
Michaela Brašková -
Analýza marketingové komunikace neziskové organizace ZKSM
Jakub Hôrka -
Mezinárodní neziskové organizace a jejich působení v ČR a SR
Peter Belej -
Hodnocení financování a rozvoje neziskové organizace Slovenský Skauting
Barbora Bacová -
Jednotný vizuální styl neziskové organizace Fénix
Martin Talarovič -
Optimalizace automatizovaných kampaní pro efektivní e-mail marketing
Patrik Votoček