Ing. Lukáš Bárta

Bakalářská práce

Vliv rozhlasové, televizní a tištěné reklamy na zákazníka

Influence of radio, television and press advertisment on a customer
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám marketingovým výzkumem, ve kterém zkoumám vliv reklamy na spotřebitele. Bakalářská práce obsahuje dvě části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o obecných informacích souvisejících s oblastí marketingu, jednotlivých druzích médií a vlivu reklamy na zákazníka. O otázkách, jakými prostředky nejlépe ovlivnit spotřebitele, aby si koupila cílová skupina …více
Abstract:
In my bachelor thesis I deal with marketing research, in which I examine the impact of advertising on a consumer. The bachelor thesis comprises two part, teoretical and practical parts. The theoretical part features the common inormation related to district marketing, particular types of media, impact of advertising on a customer and questions, which resources best influence a customer, so that an …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Anna Kočová
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace