Vliv rozhlasové, televizní a tištěné reklamy na zákazníka – Ing. Lukáš Bárta
Ing. Lukáš Bárta
Bakalářská práce
Vliv rozhlasové, televizní a tištěné reklamy na zákazníka
Influence of radio, television and press advertisment on a customer
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám marketingovým výzkumem, ve kterém zkoumám vliv reklamy na spotřebitele. Bakalářská práce obsahuje dvě části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o obecných informacích souvisejících s oblastí marketingu, jednotlivých druzích médií a vlivu reklamy na zákazníka. O otázkách, jakými prostředky nejlépe ovlivnit spotřebitele, aby si koupila cílová skupina …víceAbstract:
In my bachelor thesis I deal with marketing research, in which I examine the impact of advertising on a consumer. The bachelor thesis comprises two part, teoretical and practical parts. The theoretical part features the common inormation related to district marketing, particular types of media, impact of advertising on a customer and questions, which resources best influence a customer, so that an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pcraz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Anna Kočová
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelské koncepce a přístup k zákazníkům ve firmě Elceram, a.s.
Vendula Vávrová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Tomáš Lněnička -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová