Influencer marketing "for social good": Využití influencerů neziskovými organizacemi – Sára Černá
Sára Černá
Bachelor's thesis
Influencer marketing "for social good": Využití influencerů neziskovými organizacemi
Influencer marketing "for social good": Use of influencers by non-profit organizations
Abstract:
Bakalářská práce propojuje aktuální téma influencer marketingu s problematikou ne-státních neziskových organizací. Teoretická část pojednává o základních pojmech neziskového sektoru v České republice a detailně definuje marketing neziskových organizací včetně nových trendů v této oblasti se zaměřením na influencer marketing. Praktická část zkoumá využívání influencerů jako nástroje marketingové komunikace …moreAbstract:
The bachelor thesis connects the current topic of influencer marketing with the persistent issue of non-profit organizations. The theoretical part deals with the basic concepts of the non-profit sector in the Czech Republic and defines in detail the marketing of non-profit organizations, including new trends in this area with the focus on influencer marketing. The practical part examines the use of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 3. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81422
Thesis defence
- Date of defence: 20. 8. 2020
- Supervisor: Klára Šimůnková
- Reader: Lenka Komárková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81422
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Zhodnocení významu influencer marketingu pro vybrané městské destinace
Barbora Kubínová -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu
Kateřina Jeništová -
Influencer marketing a jeho potenciál při propagaci kulturních akcí
Markéta Žákovská -
Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu
Denisa Dolénková -
Influencer marketing na trhu s produkty pro malé děti a produkty souvisejícími s rodičovstvím
Kristýna Šrámková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková