Sára Černá

Bachelor's thesis

Influencer marketing "for social good": Využití influencerů neziskovými organizacemi

Influencer marketing "for social good": Use of influencers by non-profit organizations
Abstract:
Bakalářská práce propojuje aktuální téma influencer marketingu s problematikou ne-státních neziskových organizací. Teoretická část pojednává o základních pojmech neziskového sektoru v České republice a detailně definuje marketing neziskových organizací včetně nových trendů v této oblasti se zaměřením na influencer marketing. Praktická část zkoumá využívání influencerů jako nástroje marketingové komunikace …more
Abstract:
The bachelor thesis connects the current topic of influencer marketing with the persistent issue of non-profit organizations. The theoretical part deals with the basic concepts of the non-profit sector in the Czech Republic and defines in detail the marketing of non-profit organizations, including new trends in this area with the focus on influencer marketing. The practical part examines the use of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 3. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 8. 2020
  • Supervisor: Klára Šimůnková
  • Reader: Lenka Komárková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81422