Influencer marketing "for social good": Využití influencerů neziskovými organizacemi – Sára Černá
Sára Černá
Bakalářská práce
Influencer marketing "for social good": Využití influencerů neziskovými organizacemi
Influencer marketing "for social good": Use of influencers by non-profit organizations
Anotace:
Bakalářská práce propojuje aktuální téma influencer marketingu s problematikou ne-státních neziskových organizací. Teoretická část pojednává o základních pojmech neziskového sektoru v České republice a detailně definuje marketing neziskových organizací včetně nových trendů v této oblasti se zaměřením na influencer marketing. Praktická část zkoumá využívání influencerů jako nástroje marketingové komunikace …víceAbstract:
The bachelor thesis connects the current topic of influencer marketing with the persistent issue of non-profit organizations. The theoretical part deals with the basic concepts of the non-profit sector in the Czech Republic and defines in detail the marketing of non-profit organizations, including new trends in this area with the focus on influencer marketing. The practical part examines the use of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81422
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
- Vedoucí: Klára Šimůnková
- Oponent: Lenka Komárková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81422
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení významu influencer marketingu pro vybrané městské destinace
Barbora Kubínová -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu
Kateřina Jeništová -
Influencer marketing a jeho potenciál při propagaci kulturních akcí
Markéta Žákovská -
Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu
Denisa Dolénková -
Influencer marketing na trhu s produkty pro malé děti a produkty souvisejícími s rodičovstvím
Kristýna Šrámková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková