Marketingová strategie agentury pořádající zážitkové aktivity – Martin JODAS
Martin JODAS
Diplomová práce
Marketingová strategie agentury pořádající zážitkové aktivity
Marketing strategy of Agency which organizes leisure time activities
Anotace:
Diplomová práce "Marketingová strategie agentury pořádající zážitkové aktivity" se zabývá občanským sdružením Děti českého ráje pořádající dětské dny, diskotéky, tábory a adaptační kurzy pro gymnázia a střední školy. Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro agenturu pořádající zážitkové aktivity. Před zvolením marketingové strategie byla provedena analýza vnitřního a vnějšího …víceAbstract:
The thesis "Marketing strategy of Agency which organizes leisure time activities" deals with the citizens? association Děti českého ráje, which organises events for children, discoes, summer camps and adaptation courses fo comprehensive and other secondary schools. The aim of the thesis is to suggest a marketing strategy for the agency. Before choosing the marketing strategy an analysis of the internal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JODAS, Martin. \textit{Marketingová strategie agentury pořádající zážitkové aktivity}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/twyzy4/.
Jak správně citovat práci
JODAS, Martin. Marketingová strategie agentury pořádající zážitkové aktivity. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie projektu zážitkového cestování
Jakub Fürych -
Marketingová strategie turistického regionu Slánsko
Barbora Kučerová -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
Adéla Izáková -
Návrh marketingové strategie a marketingového plánu pro gastronomický podnik
Michaela Krchová -
Komunikační strategie vybraného podniku
Tomáš Milichovský -
Marketing cílený na děti
Mária Dajčárová -
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře
Kristýna Kadlecová