Martin JODAS

Diplomová práce

Marketingová strategie agentury pořádající zážitkové aktivity

Marketing strategy of Agency which organizes leisure time activities
Anotace:
Diplomová práce "Marketingová strategie agentury pořádající zážitkové aktivity" se zabývá občanským sdružením Děti českého ráje pořádající dětské dny, diskotéky, tábory a adaptační kurzy pro gymnázia a střední školy. Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro agenturu pořádající zážitkové aktivity. Před zvolením marketingové strategie byla provedena analýza vnitřního a vnějšího …více
Abstract:
The thesis "Marketing strategy of Agency which organizes leisure time activities" deals with the citizens? association Děti českého ráje, which organises events for children, discoes, summer camps and adaptation courses fo comprehensive and other secondary schools. The aim of the thesis is to suggest a marketing strategy for the agency. Before choosing the marketing strategy an analysis of the internal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JODAS, Martin. Marketingová strategie agentury pořádající zážitkové aktivity. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management