Marketingová strategie agentury pořádající zážitkové aktivity – Martin JODAS
Martin JODAS
Master's thesis
Marketingová strategie agentury pořádající zážitkové aktivity
Marketing strategy of Agency which organizes leisure time activities
Abstract:
Diplomová práce "Marketingová strategie agentury pořádající zážitkové aktivity" se zabývá občanským sdružením Děti českého ráje pořádající dětské dny, diskotéky, tábory a adaptační kurzy pro gymnázia a střední školy. Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro agenturu pořádající zážitkové aktivity. Před zvolením marketingové strategie byla provedena analýza vnitřního a vnějšího …moreAbstract:
The thesis "Marketing strategy of Agency which organizes leisure time activities" deals with the citizens? association Děti českého ráje, which organises events for children, discoes, summer camps and adaptation courses fo comprehensive and other secondary schools. The aim of the thesis is to suggest a marketing strategy for the agency. Before choosing the marketing strategy an analysis of the internal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 3. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JODAS, Martin. \textit{Marketingová strategie agentury pořádající zážitkové aktivity}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2013. Available from: https://theses.cz/id/twyzy4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JODAS, Martin. Marketingová strategie agentury pořádající zážitkové aktivity. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie projektu zážitkového cestování
Jakub Fürych -
Marketingová strategie turistického regionu Slánsko
Barbora Kučerová -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
Adéla Izáková -
Komunikační strategie vybraného podniku
Tomáš Milichovský -
Marketing cílený na děti
Mária Dajčárová -
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře
Kristýna Kadlecová -
Marketing cílený na děti
Barbora Blažejovská