Optimization of Triola Plc. Loyalty Programme – Dominika Wachtlová
Dominika Wachtlová
Master's thesis
Optimization of Triola Plc. Loyalty Programme
Optimalizace věrnostního programu společnosti Triola a.s.
Abstract:
Cílem této práce je navrhnout optimalizaci pro věrnostní program společnosti Triola. Návrhy pro optimalizaci vychází jak z teoretického porozumění tématu věrnosti, tak z řady praktických analýz. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je přehledem teoretických poznatků o věrnosti spotřebitelů a nastiňuje jak tato věrnost může být kultivována pomocí věrnostních programů. Druhá část je …moreAbstract:
The aim of this thesis is to suggest optimizations for Triola Plc. loyalty program based on theoretical understanding of loyalty and its role in success of a company, as well as numer-ous practical analyses. The thesis is divided into two main parts. The first part overviews the theoretical knowledge about consumer loyalty and how loyalty program can be an ef-fective tool in building said loyalty. …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 7. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51196
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2016
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Petr Dohnal
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51196
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management
Theses on a related topic
-
Analýza a optimalizace věrnostního programu skupiny Gastro Group
Martina Horáčková -
Optimalizace věrnostního programu BENU lékárny
Kristýna Doskočilová -
Optimalizace věrnostního programu BENU lékárny
Kristýna Doskočilová -
CRM jako prvek optimalizace obchodních a marketingových aktivit
Jan VANĚČEK -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková