Internationalization of Ghanaian Agricultural SMEs in the context of strategic orientation – Betty Sumboh
Betty Sumboh
Disertační práce
Internationalization of Ghanaian Agricultural SMEs in the context of strategic orientation
Internationalization of Ghanaian Agricultural SMEs in the context of strategic orientation
Anotace:
Firma musí učinit strategické rozhodnutí, aby mohla konkurovat nebo získat konkurenční výhodu, a internacionalizace je jednou z možností, které mají firmy k dispozici. Cílem této studie je prozkoumat internacionalizaci ghanských zemědělských malých a středních podniků v kontextu strategické orientace. Studie byla deskriptivní a průřezová a využívala smíšený výzkumný přístup. Součástí je také systematický …víceAbstract:
A firm must make a strategic choice to compete or gain a competitive edge, and internationalization is one of the options available for companies. This study seeks to investigate internationalization process of Ghanaian agro-based SMEs in the context of strategic orientation. The study was descriptive and cross-sectional and applied the mixed-method research approach. It also consists of a systematic …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ida Rašovská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SUMBOH, Betty. \textit{Internationalization of Ghanaian Agricultural SMEs in the context of strategic orientation}. Online. Disertační práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/txe0zz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Efektivnost veřejných výdajů z pohledu teorie her a kooperativního postupu uchazečů při procesu zadávání veřejné zakázky - kartelové dohody
Marek Struhař -
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
Jiří Mařík -
Tržní orientace firem a její měření
Patrik Jangl -
Tržní orientace firmy a řízení vztahu k zákazníkům
Veronika Kratochvílová -
Orientace na trhu práce z pohledu uchazeče o zaměstnání vyšší věkové kategorie, 50+
Aneta Pivrncová -
Průzkum hodnotové orientace u studentů z pohledu jejich budoucího uplatnění se na trhu práce
Beáta Nováková -
Tržní orientace politických stran: Případová studie České strany sociálně demokratické ve volbách do Poslanecké Sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2010.
Daniela VAŠÁTKOVÁ