Vliv obalů léků na nákupní rozhodování spotřebitele – Bc. Petr Nečas
Bc. Petr Nečas
Diplomová práce
Vliv obalů léků na nákupní rozhodování spotřebitele
The Influence of Medicaments Packages on Consumer Decision Making
Anotace:
NEČAS, P. Vliv obalů léků na nákupní rozhodování spotřebitele. 2018. 134 s. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně. Provozně ekonomická fakul-ta. Vedoucí práce: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.Diplomová práce se zabývá vlivem obalů spánkových produktů na nákupní rozh-odování spotřebitele. V práci je využito několik metod marketingového výzkumu – eye tracking, hloubkové rozhovory a dotazníkové …víceAbstract:
NEČAS, P. The influence of medicaments packages on consumer decision making. 2018. 134 s. Diploma thesis. Brno: Mendel university, Faculty of Business and Economics. Thesis supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.The diploma thesis deals with influence of medicaments packaging on consumer decision making. This thesis uses marketing research techniques – eye tracking, depth interviews, survey and is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
Michaela Pafčugová -
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování
Matthias Nazarčuk -
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
Michaela Látrová -
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
Petr Košťál -
Spotřebitelské chování a marketing
Kateřina Cibochová