Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením – Matěj Hecl
Matěj Hecl
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením
Analysis of Consumer Behaviour in the Online Children’s Clothing Market
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením. Teoretická část charakterizuje spotřebitelské chování, vlivy a modely spotřebitelského chování a rozhodovací proces nákupu. V bakalářské práci je také charakterizován trh s dětským oblečením, marketingové mikroprostředí a makroprostředí na trhu s dětským oblečením a e-commerce v České republice. V praktické …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on analyzing consumer behavior in the online market for children's clothing. The theoretical part describes consumer behavior, influences and models of consumer behavior, and the decision-making process of purchasing. The thesis also characterizes the market for children's clothing, the marketing microenvironment and macroenvironment in the market for children's clothing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152904
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
- Vedoucí: Tomáš Balcar
- Oponent: Josef Křivánek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením
Mariia Bohdanets -
Český a švédský trh s literaturou pro děti a mládež na počátku 21. století
Dana Paděrová -
Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením
Mariia Bohdanets -
Influencer marketing na trhu s produkty pro malé děti a produkty souvisejícími s rodičovstvím
Kristýna Šrámková -
Marketingový výzkum trhu s dětskou výživou
Jana Vychodilová -
Spotřebitelské chování zákazníků tří vybraných kamenných obchodů se second-hand oblečením
Klára Šímová -
Mezigenerační srovnání spotřebitelského chování na trhu se značkovým oblečením
Nikola Zapletalová -
Koupil jsem si tričko v sekáči: spotřebitelské chování zákazníků obchodů se second-hand oblečením
Monika Trávníčková