Potravinový odpad a motivy vedoucí generaci Z k uvědomělé spotřebě – Tereza Bártová
Tereza Bártová
Bakalářská práce
Potravinový odpad a motivy vedoucí generaci Z k uvědomělé spotřebě
Food waste and motives leading the Z generation to conscious consumption
Anotace:
Potravinový odpad, lze omezit, ale bohužel je jako jiný odpad nevyhnutelný a v domácnostech jednoduše vzniká, aniž bychom si to uvědomovali. Co se tedy stane s potravinami, které skončí v koši? Hnijí na skládkách, kde se z nich stávají skleníkové plyny, které zapříčiňují negativní klimatické změny. Proto je tak důležité informovat domácnosti o této problematice, aby si uvědomili, že jejich chování …víceAbstract:
Food waste can be reduced, but unfortunately, like other waste, it is unavoidable and simply occurs in households without us realising it. So what happens to the food that ends up in the bin? They rot in landfills, where they become greenhouse gases that cause negative climate change. That is why it is so important to inform households about this issue, to make them aware of the environmental impact …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
- Oponent: Irena Antošová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Management obchodu a služeb / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vůči českému zelenému spotřebiteli
Nikol Šťastná -
Marketingová komunikace udržitelných značek módy na Instagramu
Vendula Celuchová -
Marketingová komunikace environmentálního uvědomění vybraných podniků
Anna Bromová -
Návrh nástrojů marketingové komunikace elektromobilů vůči českému zákazníkovi
Nikita Doronin -
Návrh online marketingové komunikace společnosti Worogo, s.r.o.
Lucie Horká -
Komparace marketingové komunikace a postavení značky Schmidt's na českém a americkém trhu
Nikola Lubinová -
Návrh marketingové komunikace malého vinařství
Alexandra Hatalovská -
Marketingová komunikace
Anna Zelená