Podnikatelská strategie vybrané firmy - případová studie – Filip Kopanica
Filip Kopanica
Bachelor's thesis
Podnikatelská strategie vybrané firmy - případová studie
Business strategy of a enterprise - case studies
Abstract:
Práce se zabývá analyzováním podnikatelské strategie vybrané společnosti XYZ. Společnost působí na trhu v oblasti outdoorových sportů, kde nabízí své služby ve formě výukových kurzů, prodeje outdoorového sortimentu a doplňkových služeb. Největší zisk společnosti tvoří výukové kurzy. Cíl práce je charakterizovat, analyzovat a především reálně vyhodnotit, zda společnost využívá správnou podnikatelskou …moreAbstract:
The bachelor's dissertation analyses business strategy of a chosen company called XYZ. The company is orientated at field of outdoor sports where it offers its services in the form of training courses, sales of outdoor assortment and additional services. The biggest profit this company has in training courses. A goal of the thesis is to characterize, analyse and realistically evaluate whether the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2017
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/15544/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Eliška Smotlachová
- Reader: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Destination Management in the Turism Industry (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Klára Milatová -
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Návrh marketingové strategie pro nový podnikatelský subjekt
Michael Uhrin -
Analýza a návrh marketingové strategie pro vybraný podnikatelský subjekt.
Martina Chmelíková -
Návrh marketingové strategie pro malý podnikatelský subjekt
Zdeněk Pěčonka -
Příprava obchodní a marketingové strategie pro podnikatelský záměr skokového zvětšení malé společnosti.
Kateřina Kuncová