Podnikatelská strategie vybrané firmy - případová studie – Filip Kopanica
Filip Kopanica
Bakalářská práce
Podnikatelská strategie vybrané firmy - případová studie
Business strategy of a enterprise - case studies
Anotace:
Práce se zabývá analyzováním podnikatelské strategie vybrané společnosti XYZ. Společnost působí na trhu v oblasti outdoorových sportů, kde nabízí své služby ve formě výukových kurzů, prodeje outdoorového sortimentu a doplňkových služeb. Největší zisk společnosti tvoří výukové kurzy. Cíl práce je charakterizovat, analyzovat a především reálně vyhodnotit, zda společnost využívá správnou podnikatelskou …víceAbstract:
The bachelor's dissertation analyses business strategy of a chosen company called XYZ. The company is orientated at field of outdoor sports where it offers its services in the form of training courses, sales of outdoor assortment and additional services. The biggest profit this company has in training courses. A goal of the thesis is to characterize, analyse and realistically evaluate whether the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/15544/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Eliška Smotlachová
- Oponent: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOPANICA, Filip. \textit{Podnikatelská strategie vybrané firmy - případová studie}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/txqtn1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Klára Milatová -
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Návrh marketingové strategie firmy
Karolína Brůnová -
Návrh marketingové strategie pro nový podnikatelský subjekt
Michael Uhrin -
Analýza a návrh marketingové strategie pro vybraný podnikatelský subjekt.
Martina Chmelíková -
Návrh marketingové strategie pro malý podnikatelský subjekt
Zdeněk Pěčonka