Subliminální reklama jako nástroj ovlivňování spotřebitele – Veronika ÁBELOVÁ
Veronika ÁBELOVÁ
Master's thesis
Subliminální reklama jako nástroj ovlivňování spotřebitele
Subliminal Advertising as a Meduim that Influences the Consumer
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá subliminální reklamou jakožto nástrojem ovlivňování spotřebitele. V první řadě jsou uvedeny základní informace o reklamě a psychologických pojmech. Následně je objasněn pojem podprahová reklama a popsáno její členění s následným zaměřením zejména na obrazové subliminální podněty. Dále je provedena kompilace výzkumů, které proběhly v minulosti a tematicky se zabývaly podprahovou …moreAbstract:
This master's thesis deals with subliminal advertising as a medium of influencing consumers. At first, there is general information about advertising and psychological terms. Then there is clarified term "subliminal advertisement" and described its classification with closer look at the visual subliminal stimuli. In the next part there is performed a compilation of past research about subliminal advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Václav Houžvička, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ÁBELOVÁ, Veronika. \textit{Subliminální reklama jako nástroj ovlivňování spotřebitele}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2017. Available from: https://theses.cz/id/txx8is/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ÁBELOVÁ, Veronika. Subliminální reklama jako nástroj ovlivňování spotřebitele. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy
Michaela Kadlecová -
Podprahová reklama z pohledu psychologie
Lenka Kafková -
Efektivita reklamy v neuromarketingu
Kateřina Lazarčíková -
Podprahová reklama: Vliv audiálních a vizuálních podprahových sdělení na postoje mladých dospělých
Michaela Fílová -
Vliv reklamy na studenty vysoké školy
Xenie Ulrichová -
Podprahová reklama
Sára Štětková -
Podprahová reklama: Vliv audiálních a vizuálních podprahových sdělení na postoje mladých dospělých
Michaela Fílová -
Vliv vizuální dominance ve vnímání reklam dětským divákem /Jak reklama ovlivňuje dětského diváka
Veronika MÖWALDOVÁ