Veronika ÁBELOVÁ

Master's thesis

Subliminální reklama jako nástroj ovlivňování spotřebitele

Subliminal Advertising as a Meduim that Influences the Consumer
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá subliminální reklamou jakožto nástrojem ovlivňování spotřebitele. V první řadě jsou uvedeny základní informace o reklamě a psychologických pojmech. Následně je objasněn pojem podprahová reklama a popsáno její členění s následným zaměřením zejména na obrazové subliminální podněty. Dále je provedena kompilace výzkumů, které proběhly v minulosti a tematicky se zabývaly podprahovou …viac
Abstract:
This master's thesis deals with subliminal advertising as a medium of influencing consumers. At first, there is general information about advertising and psychological terms. Then there is clarified term "subliminal advertisement" and described its classification with closer look at the visual subliminal stimuli. In the next part there is performed a compilation of past research about subliminal advertising …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. PhDr. Václav Houžvička, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ÁBELOVÁ, Veronika. Subliminální reklama jako nástroj ovlivňování spotřebitele. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management