Názory ředitelů základních škol na význam a roli sociálního pedagoga ve školním prostředí – Tereza Kaláčová
Tereza Kaláčová
Bachelor's thesis
Názory ředitelů základních škol na význam a roli sociálního pedagoga ve školním prostředí
Primary School Principals' Views on the Importance and Role of the Social Pedagogue in the School Environment
Abstract:
Bakalářská práce přibližuje tematiku sociálního pedagoga ve školním prostředí z pohledu ředitelů základních škol. V teoretické části seznamujeme čtenáře s rolí sociálního pedagoga ve školním prostředí, s jakými aktéry v tomto prostoru spolupracuje, či jaké funkce zde plní. Rovněž se zaměříme na samotnou tematiku neukotvené profese a z toho vyplývající problematické financování, kterému musí ředitelé …moreAbstract:
The bachelor thesis presents the topic of social pedagogue in the school environment from the perspective of primary school principals. In the theoretical part, we introduce the reader to the role of the social pedagogue in the school environment, and what roles does social pedagogue perform there. We also focus on the very topic of the undefined profession and the resulting problematic funding that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KALÁČOVÁ, Tereza. \textit{Názory ředitelů základních škol na význam a roli sociálního pedagoga ve školním prostředí}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2024. Available from: https://theses.cz/id/txybez/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kaláčová, Tereza. Názory ředitelů základních škol na význam a roli sociálního pedagoga ve školním prostředí. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Social Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Kvalitativní sonda: Rodiče jako hlavní aktéři rozhodování o odkladu školní docházky
Markéta Jelínková -
Školní neúspěšnost pohledem žáků mladšího školního věku a jejich rodičů na vybrané základní škole
Klára Gottvaldová -
Zvládání školní zátěže spojené s přechodem ze ZŠ na SŠ - kvalitativní sonda
Petra Valachová -
Rozvoj sluchového vnímání u žáků s odkladem školní docházky
Anna Borýsková -
Zvládání školní zátěže u dětí se specifickými poruchami učení - kvalitativní studie
Renata Sobolová -
Sociální pedagog na Ukrajině a jeho uplatnění ve školách
Lyudmyla Dubová -
Sociální pedagog ve školním prostředí z pohledu učitelů
Denisa Klumplerová -
Sociální pedagog a jeho uplatnění v prostředí ZŠ
Karolína SKALOVÁ