Analýza marketingových aktivit firmy Tchibo Praha, s.r.o. – Aneta Tvrdá
Aneta Tvrdá
Diplomová práce
Analýza marketingových aktivit firmy Tchibo Praha, s.r.o.
Analysis of marketing activities of Tchibo Praha, s. r. o.
Anotace:
Diplomová práce pojednává o marketingových aktivitách firmy Tchibo Praha, spol. s r.o., která prodává na českém trhu nejen kávu, ale také rozvíjí specifický koncept prodeje spotřebního zboží. Práce obsahuje analýzu dosavadních marketingových aktivit firmy, po níž následuje průzkum trhu. Celá práce směřuje ke zhodnocení postavení firmy Tchibo Praha, spol. s r. o. na trhu kávy a zejména na trhu spotřebního …víceAbstract:
The diploma work deals with marketing activities of Tchibo Praha, spol. s r. o., selling not only coffee at the Czech market but also develops a specific concept of sale of consumer goods. The work includes the analysis of existing marketing activities of the company. The market research follows afterwards. The whole work is headed to evaluation of the Tchibo Praha position at the coffee market and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 2. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/8163
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2009
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Kateřina Kudrnová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/8163
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing zdravého životního stylu se zaměřením na marketingové aktivity v oblasti zdravé výživy a sportu
Ivana Měkotová -
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků
Marečková Marečková -
Průzkum B2C a B2B trhu kuřecího trhu v ČR
Tim Poláš -
Průzkum trhu cestovních kanceláří
Radim Jaroš -
Marketingový průzkum trhu se spodním prádlem v ČR
Simona Hokrová