Metody vyučování v matematice na základních školách – Bc. Šárka BÍLKOVÁ
Bc. Šárka BÍLKOVÁ
Master's thesis
Metody vyučování v matematice na základních školách
Methods of teaching mathematics at primary and lower secondary schools
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na rozdíl v postupech řešení úloh žáků, které se učí Hejného metodou a žáků, které se učí běžnými metodami. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje rozdílu mezi transmisivním pojetím a konstruktivistickém pojetím matematiky. Obsahuje popis vyučovacích metod, její klasifikaci a popis Hejného metody, její principy, výhody a nevýhody a …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the difference in the problem-solving procedures between students who study using the Hejný method and students who study using conventional methods. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part is devoted to the difference between the transmissive concept and the constructivist concept of mathematics. It contains a description of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jan Wossala, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BÍLKOVÁ, Šárka. Metody vyučování v matematice na základních školách. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching Mathematics for Lower Secondary Schools / UMma-USVmi
Theses on a related topic
-
Mikrobiální etiologie torpidních ranných infekcí v chirurgii. Srovnání stěrové a nepřímé otiskové metody v chirurgické praxi.
Zdeněk Chovanec -
Rozvoj komunikačních schopností u dětí v předškolním věku v běžné mateřské škole a v mateřské škole Montessori
Alice POCHOBRADSKÁ -
Srovnání výkonu v Testu pro identifikaci nadaných žáků v matematice u dětí vyučovaných Hejného metodou a dětí vyučovaných běžným způsobem
Tamara Kunčarová -
Chemometrické metody v plazmové spektrometrii
Veronika Faltusová -
Využití aktivizačních metod v hodině českého jazyka na 1. stupni v běžných a alternativních základních školách
Viola DUDKOVÁ -
Připravenost budoucích učitelů 1. stupně základních škol k řešení nestandardních úloh v matematice
Kristýna MIKEŠKOVÁ -
Řešení nestandardních úloh v matematice žáky 5. ročníků na ZŠ s různým přístupem ke vzdělávání
Andrea DOSTÁLOVÁ -
Nestandardní úlohy ve výuce matematiky na 1. stupni základní školy
Monika Moravcová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights