Aplikování neuromarketingových metod na prodej produktů v OXO Bubble tea – Jan Maryško
Jan Maryško
Bachelor's thesis
Aplikování neuromarketingových metod na prodej produktů v OXO Bubble tea
Impact of neuromarketing techniques on sales in OXO Bubble tea
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním neuromarketingu a vzorců lidského chování při nakupování. Neuromarketingové poznatky zpracuje a navrhne metody, které aplikuje na prodej konkrétního produktu na pobočce OXO Bubble tea pro účel zvýšení obratů, a to bez nároku na velkou finanční investici nebo rozsáhlou změnu produktového portfolia. Teoretická část se zabývá vymezením marketingu. Popisuje časté lidské …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with neuromarketing and the patterns of consumer behavior. The work will process neuromarketing knowledge and propose methods which will be applied to the sale of a specific product at the OXO Bubble tea branch for the purpose of increasing turnover, without the need of a significant financial investment or an extensive change in the product portfolio. The theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Ing. Vratislav Pokorný, MBA
- Reader: Jiří Nesiba, Ph.D. LL.M.
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Ano, konkrétní číselné údaje o tržbách a výkonosti provozovny v OC Stromovka Yes, everything that includes finantial performance of a branch in OC Stromovka.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management