Aplikování neuromarketingových metod na prodej produktů v OXO Bubble tea – Jan Maryško
Jan Maryško
Bakalářská práce
Aplikování neuromarketingových metod na prodej produktů v OXO Bubble tea
Impact of neuromarketing techniques on sales in OXO Bubble tea
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním neuromarketingu a vzorců lidského chování při nakupování. Neuromarketingové poznatky zpracuje a navrhne metody, které aplikuje na prodej konkrétního produktu na pobočce OXO Bubble tea pro účel zvýšení obratů, a to bez nároku na velkou finanční investici nebo rozsáhlou změnu produktového portfolia. Teoretická část se zabývá vymezením marketingu. Popisuje časté lidské …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with neuromarketing and the patterns of consumer behavior. The work will process neuromarketing knowledge and propose methods which will be applied to the sale of a specific product at the OXO Bubble tea branch for the purpose of increasing turnover, without the need of a significant financial investment or an extensive change in the product portfolio. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Vratislav Pokorný, MBA
- Oponent: Jiří Nesiba, Ph.D. LL.M.
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Ano, konkrétní číselné údaje o tržbách a výkonosti provozovny v OC Stromovka Yes, everything that includes finantial performance of a branch in OC Stromovka.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management