Jan Maryško

Bachelor's thesis

Aplikování neuromarketingových metod na prodej produktů v OXO Bubble tea

Impact of neuromarketing techniques on sales in OXO Bubble tea
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním neuromarketingu a vzorců lidského chování při nakupování. Neuromarketingové poznatky zpracuje a navrhne metody, které aplikuje na prodej konkrétního produktu na pobočce OXO Bubble tea pro účel zvýšení obratů, a to bez nároku na velkou finanční investici nebo rozsáhlou změnu produktového portfolia. Teoretická část se zabývá vymezením marketingu. Popisuje časté lidské …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with neuromarketing and the patterns of consumer behavior. The work will process neuromarketing knowledge and propose methods which will be applied to the sale of a specific product at the OXO Bubble tea branch for the purpose of increasing turnover, without the need of a significant financial investment or an extensive change in the product portfolio. The theoretical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Ing. Vratislav Pokorný, MBA
  • Reader: Jiří Nesiba, Ph.D. LL.M.

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Ano, konkrétní číselné údaje o tržbách a výkonosti provozovny v OC Stromovka
Yes, everything that includes finantial performance of a branch in OC Stromovka.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

NEWTON University

Bachelor programme:
Economics and Management