Lucie LANDOVÁ

Bakalářská práce

Gamifikace a její aplikace v cestovním ruchu: Případová studie okresu Rakovník

Gamification and its use in tourism: A case study of the Rakovník district
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá gamifikací v cestovním ruchu v okrese Rakovník. Představuje dva návrhy, z nichž jeden je vytvořen pro celý okres Rakovník a druhý pak pro Státní hrad Křivoklát. Oba návrhy využívají tradiční i moderní gamifikační prvky a mechaniky ke zvýšení atraktivity regionu a zlepšení návštěvnického zážitku.
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the use of gamification in tourism in the Rakovník district. It presents two proposals, one designed for the entire district and the other specifically for Křivoklát State Castle. Both concepts use traditional and modern gamification elements and mechanics to increase the attractiveness of the region and improve the visitor experience.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. David Klika

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LANDOVÁ, Lucie. Gamifikace a její aplikace v cestovním ruchu: Případová studie okresu Rakovník. Plzeň, 2025. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/