Využitie manažmentu online reputácie v ubytovacích zariadeniach – Petra Martinková
Petra Martinková
Master's thesis
Využitie manažmentu online reputácie v ubytovacích zariadeniach
Využitie manažmentu online reputácie v ubytovacích zariadeniach
Anotácia:
Cieľom práce je analýza používania sociálnych sietí a nástrojov pre správu online reputácie ubytovacími zariadeniami. Informácie potrebné pre analýzu boli získané z dotazníkového šetrenia, ktorého sa zúčastnili štvorhviezdičkové a päťhviezdičkové hotely v Prahe. Rovnako bolo autorkou prevedené porovnanie nástrojov pre správu online reputácie, ktoré sú v súčasnosti na trhu dostupné. Po podrobnej analýze …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is to analyze the use of social media and use of online reputation management tools by accommodation facilities. Information was obtained from survey among four and five star hotels situated in Prague. Moreover there is an analysis of online reputation management tools which are currently available on the market. After detailed analysis certain conclusions and recommendations …viacAbstract:
Cieľom práce je analýza používania sociálnych sietí a nástrojov pre správu online reputácie ubytovacími zariadeniami. Informácie potrebné pre analýzu boli získané z dotazníkového šetrenia, ktorého sa zúčastnili štvorhviezdičkové a päťhviezdičkové hotely v Prahe. Rovnako bolo autorkou prevedené porovnanie nástrojov pre správu online reputácie, ktoré sú v súčasnosti na trhu dostupné. Po podrobnej analýze …viacKľúčové slová
sociální médiá sociální sítě recenzní portály reputace ubytovacích zařízení online recenze management online reputace
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52899
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2017
- Vedúci: Jiřina Jenčková
- Oponent: Radka Telyčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52899
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví
Karyna Chybova -
Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví
Karolína Králová -
Online reputation management a jeho vliv na cestovní ruch
Veronika Schulzová -
Online reputation management a jeho vliv na cestovní ruch
Natálie Volfová -
Online reputační management hotelu Galatea****
Aneta Tomšíková -
Reputation management in hotel marketing
Ekaterina Semina -
Vývoj a současnost internetových nástrojů marketingové komunikace - základní exkurs do problematiky využití online reputation v marketingové komunikaci
Jan Kořán -
Online reputační management v hotelovém odvětví
Kateřina Hroudová