Motiv duality ve filmu Padlý anděl – Tereza PÍCHOVÁ
Tereza PÍCHOVÁ
Bakalářská práce
Motiv duality ve filmu Padlý anděl
Neoformalist film analysis of Fallen Angel movie (1945).
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou složek mizanscény a kamery filmu Padlý anděl (1945) režiséra Otty Premingera. Práce metodologicky vychází z neoformalistického přístupu popsaného Davidem Bordwellem a Kristin Thompson v knihách Umění filmu: úvod do studia formy a stylu a Breaking the Glass Armor: Neoformalist Film Analysis. Studentka se nejprve věnuje teoreticko-metodologickému vymezení a poté kulturně …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the components of mise-en-sc?ne and the camerawork of the movie Fallen Angel, directed by Otto Preminger. This study is methodologically based on the neoformalistic attitude, described in the books by David Bordwell and Kristin Thompson Film Art: An Introduction and Breakingthe Glass Armor: Neoformalist Film Analysis. At first the student deals with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Milan Hain, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PÍCHOVÁ, Tereza. Motiv duality ve filmu Padlý anděl. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie a dějiny divadla, filmu a masmédií / Teorie a dějiny dramatických umění
Práce na příbuzné téma
-
Ikarie XB 1: Svět zítřka v socialistickém Československu. Neoformalistická analýza filmu Ikarie XB 1.
Otto Beneš -
Poetika filmů noir Otto Premingera
Tereza PÍCHOVÁ -
Poetika filmů noir Otto Premingera
Tereza PÍCHOVÁ -
Pod kobercem: Transformace norem filmu noir ve filmu Big Lebowski (1998)
Jiri Rynda -
Odkaz film noir v kinematografii 90. let 20. století
Denisa Silná -
Vizuální filmový styl neo-noir z pohledu fotografie
Ondřej Konečný -
Film noir jako zdroj filmových vyjadřovacích prostředků pro současný animovaný film
Martina ŠEVČÍKOVÁ -
Komedie à la noir
Lukáš Smrkovský
Název
Vložil
Vloženo
Práva