RNDr. Marika Kafková, Ph.D.
Rigorózní práce
Globální škola
Global school
Anotace:
Tato rigorózní práce je zaměřena na jednu variantu e-learningu, respektive na projekt zvaný - Globální škola. Teoretické poznatky jsou čerpány nejenom z různých českých i zahraničních internetových stránek, ale i z různých knižních publikací. Rigorózní práce na téma Globální škola je rozdělena do dvou hlavních částí. První - teoretická část popisuje, co je e-learning, jeho formy a úrovně, výhody a …víceAbstract:
This Thesis deals with one version of e-learning – a project called Global school. The theoretical pieces of knowledge have been taken from diferent sources, such as czech and foreign internet web sites or specialized books. The Thesis is devided into 2 main parts. The first one – the theorical part – describes what e-learning is, its forms and levels, advantages and disadvantages, e-learning standards …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yrgxw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 12. 2007
- Oponent: doc. RNDr. Martina Bečvářová, CSc., prof. RNDr. Pavel Tlustý, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasarykova univerzita
Přírodovědecká fakultaRigorózní řízení / obor:
Matematika / Učitelství matematiky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Interdisciplinární vztahy nové Informatiky a navazujících předmětů na víceletém Gymnáziu
Lukáš ADAMÍK -
Kartografické náležitosti a metody vizualizace ve virtuálních geografických prostředích.
Petr Janíček -
Alternativní metody výuky geografie
Anna Auermüllerová -
Pokročilé metody zpracování dat procesního řízení v metalurgii
Michal Fridrich -
Realistické metody generování modelů krajiny prostřednictvím frameworku Unity
Daniel HEJPLÍK -
Metody detekce on-line hrozeb ve virtuálním prostředí
Tomáš VÝMOLA -
Využití jednodeskových počítačů pro výuku programování na středních školách
Adam Dvořák -
Využití jednodeskových počítačů Arduino ve výuce informatiky na střední škole
Pavel Cimbálník