Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media. – Ing. Yana Sudakova
Ing. Yana Sudakova
Diplomová práce
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Abstract:
This thesis aims to compare inbound marketing practices of traditional and virtual financial institutions in Austria. The first part begins with a description of the basic ideas of digital-only banks. Then the need of customers in traditional banks is explained. A variety of inbound marketing practices is described in the second chapter. The last paragraph of the theoretical part illustrates how return …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m6mm3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2015
- Vedoucí: M.A. Ondřej Kotouč
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SUDAKOVA, Yana. \textit{Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/tyx5eb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond
Nijat Alizada -
The Comparative Analysis of On-Page and Off-Page Search Engine Optimization Methods on Website Rankings and Business Outcomes
Kundan Verma -
Search Engine Optimization (SEO)
Vojtěch Kochta -
The Impact of Search Engine Optimization (SEO) on Online Sales in the Retail Industry
Vishal Vikramsingh Vaghela -
Aplikace Search Engine Optimization a Search Engine Marketingu
Lukáš Zábranský -
Search Engine Marketing a Search Engine Optimization
Jan Šmidrkal -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec