Adam Májek

Bakalářská práce

Humor v Reklamě

Humor in Advertising
Anotace:
V předkládané bakalářské práci se zaměřuji na humor v reklamě, přesněji se zaměřuji na kampaň, která obdržela EFFIE AWADS 2018. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části vycházím z odborné literatury, uvádím definici reklamy a humoru, formu-luji vznik humoru v reklamě, definuji základní pojmy týkající se zadaného tématu, uvádím teorie, formy a komponenty humoru. Obsahem praktické …více
Abstract:
In the presented bachelor thesis focuses on humor in advertising, more specifically I focus on the campaign that received the EFFIE AWADS 2018. The thesis is divided into theoreti-cal and practical part . In In the theoretical part I of the literature review, I present the definition of advertising and humor, the author the emergence of humor in advertising, I define the basic concepts related to the …více
 

Klíčová slova

humor reklama emoce vtip kreativita
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Májek, Adam. Humor v Reklamě. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma