Die Firma Schlecker - Analyse der Marketing- und Verkaufsstrategie in der BRD und in der Tschechischen Republik – Lucie KRAMOLIŠOVÁ
Lucie KRAMOLIŠOVÁ
Bachelor's thesis
Die Firma Schlecker - Analyse der Marketing- und Verkaufsstrategie in der BRD und in der Tschechischen Republik
The Company Schlecker - Analysis of Marketing and Sales Strategy in the Czech Republic and Federal Republic of Germany
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the German company SCHLECKER that successfully entered the Czech market in the year 2005. The theoretical part deals mainly with comparison of sales and marketing strategy in Germany and in the Czech Republic. This chapter also explains crucial concepts such as analysis and marketing as well as it presents the company SCHLECKER and its operation on the Czech and German …viacAbstract:
Diese Bachelorarbeit konzentriert sich auf die Firma SCHLECKER, die im Jahre 2005 auf den tschechischen Markt trat. Der theoretische Teil befasst sich vor allem mit dem Vergleich der Verkaufs- und Marketingstrategie in der Bundesrepublik Deutschland und der Tschechischen Republik. In diesem Teil werden auch wichtige Begriffe wie Analyse und Marketing erklärt, danach werden die Firma SCHLECKER und ihre …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zverejniť od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRAMOLIŠOVÁ, Lucie. \textit{Die Firma Schlecker - Analyse der Marketing- und Verkaufsstrategie in der BRD und in der Tschechischen Republik}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Ostravská univerzita, Faculty of Arts. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/tz9p19/.
Jak správně citovat práci
KRAMOLIŠOVÁ, Lucie. Die Firma Schlecker - Analyse der Marketing- und Verkaufsstrategie in der BRD und in der Tschechischen Republik. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / German for Business
Práce na příbuzné téma
-
Ausgewählte gesetzliche und kirchliche Feiertage der einzelnen Bundesländer Deutschlands - eine kontrastive Untersuchung
Kristýna Dobrá -
Svobodná firma
Radan Mlčůch -
Firma V. F. Červený & synové
Pavel Hlubuček -
Vergleichende Analyse von Werbetexten der E-shop-Firma Zalando (Deutsch-Tschechisch)
Markéta Dolečková -
Obchodní firma a zápis společnosti s ručením omezeným do obchodního rejstříku
Zuzana Milková -
Firma v konkurenčním prostředí
Celine Jana Krátká -
Fiktivní firma v kurikulu Obchodní akademie
Gabriela Vávrová -
Úskalí procesu adaptace nových pracovníků v tyrkysové firmě (firma s plochou strukturou aplikující principy sebeřízení)
Daniel Sýkora