Analýza strategie koncernu LVMH na trhu vysoké módy v době pandemie Covid 19 – Anna Vshivtseva
Anna Vshivtseva
Bakalářská práce
Analýza strategie koncernu LVMH na trhu vysoké módy v době pandemie Covid 19
Analysis of the LVMH group international strategy in the high fashion market during the pandemic of Covid 19
Anotace:
V posledních několika letech trh s luxusním zboží neustále rostl, avšak pandemie Covid-19 způsobila vznik logistických a distribučních omezení. Ale na druhou stranu významně urychlila nevyhnutelné procesy digitalizace. Cílem této práce bylo na příkladu strategie koncernu LVMH ukázat, jak se krize a změny světového paradigmatu mohou stát pro společnosti nejen hrozbou, ale i zdrojem nových příležitostí …víceAbstract:
The luxury goods market has grown steadily over the last few years, but the pandemic of Covid-19 caused logistical and distributional constraints. On the other hand, it has significantly accelerated the inevitable digitization processes. The aim of this work was to show, on the example of the LVMH group's strategy, how crises and the global paradigm changes could be not only a threat for companies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87627
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2022
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Kamila Matysová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87627
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
International strategy of entering a new market
Artem Pronko -
Analysis of the International Trade Strategy of a Selected Company
Lucie Horáková -
International Business Strategy: Venture investments into AgTech and other agricultural innovations
Josef Mrázek -
Helping a Football Company to penetrate Foreign Markets: defining an International Development Strategy
Patrik Vala -
International Strategy of Junior Achievement
Josef Müller -
Analysis of international market strategy and growth opportunities for the garment industry in Bulgaria : a case applied to C&A
Raphael Bonhomme