Spotřebitelské postoje a preference generací X a Y při nákupu v rámci obchodního konceptu "bez obalu" v kontextu pandemie covid-19 – Bc. Karolína Míková
Bc. Karolína Míková
Master's thesis
Spotřebitelské postoje a preference generací X a Y při nákupu v rámci obchodního konceptu "bez obalu" v kontextu pandemie covid-19
Consumer Attitudes and Preferences of Generations X and Y at Purchasing under the "Non-packaged" Business Concept in the Context of the Covid-19 Pandemic
Abstract:
Tato práce je věnována zkoumání spotřebitelských postojů a preferencí při nákupu produktů bez obalu v kontextu pandemie covid-19. Práce je zaměřena na generace X a Y, tedy osoby narozené v letech 1965 – 1996. Cílem je zhodnocení těchto postojů a preferencí a zpracování doporučení pro vybranou skupinu podnikatelských subjektů, a to pro maloobchodní prodejce produktů bez obalu. Teoretická východiska …moreAbstract:
The diploma thesis explores the consumer attitudes and preferences when shopping within the business concept of “non-packaged” goods in the context of the covid-19 pandemic. The thesis concentrates on generations X and Y; that is, people born between 1965 – 1996. The aim of the thesis is to evaluate these attitudes and preferences and to create recommendations for a selected group of business entities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MÍKOVÁ, Karolína. \textit{Spotřebitelské postoje a preference generací X a Y při nákupu v rámci obchodního konceptu ''bez obalu'' v kontextu pandemie covid-19}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/tzcsx4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Obchod s fitness produkty v dopadu pandemie COVID-19
Matěj Pik -
Spotřebitelé a obchod s vybraným druhem zboží
Tomáš Ric -
Spotřebitelské chování na trhu digitálních obchodů s hrami
Martin Onderka -
Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů
Jakub Chalmovianský -
Koupil jsem si tričko v sekáči: spotřebitelské chování zákazníků obchodů se second-hand oblečením
Monika Trávníčková -
Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů / Typologie zákazníků
Eliška Medunová -
Spotřebitelské chování zákazníků tří vybraných kamenných obchodů se second-hand oblečením
Klára Šímová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu internetových obchodů s oblečením
Natálie Daková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights