Spotřebitelské postoje a preference generací X a Y při nákupu v rámci obchodního konceptu "bez obalu" v kontextu pandemie covid-19 – Bc. Karolína Míková
Bc. Karolína Míková
Diplomová práce
Spotřebitelské postoje a preference generací X a Y při nákupu v rámci obchodního konceptu "bez obalu" v kontextu pandemie covid-19
Consumer Attitudes and Preferences of Generations X and Y at Purchasing under the "Non-packaged" Business Concept in the Context of the Covid-19 Pandemic
Anotace:
Tato práce je věnována zkoumání spotřebitelských postojů a preferencí při nákupu produktů bez obalu v kontextu pandemie covid-19. Práce je zaměřena na generace X a Y, tedy osoby narozené v letech 1965 – 1996. Cílem je zhodnocení těchto postojů a preferencí a zpracování doporučení pro vybranou skupinu podnikatelských subjektů, a to pro maloobchodní prodejce produktů bez obalu. Teoretická východiska …víceAbstract:
The diploma thesis explores the consumer attitudes and preferences when shopping within the business concept of “non-packaged” goods in the context of the covid-19 pandemic. The thesis concentrates on generations X and Y; that is, people born between 1965 – 1996. The aim of the thesis is to evaluate these attitudes and preferences and to create recommendations for a selected group of business entities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MÍKOVÁ, Karolína. \textit{Spotřebitelské postoje a preference generací X a Y při nákupu v rámci obchodního konceptu ''bez obalu'' v kontextu pandemie covid-19}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/tzcsx4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Obchod s fitness produkty v dopadu pandemie COVID-19
Matěj Pik -
Spotřebitelé a obchod s vybraným druhem zboží
Tomáš Ric -
Spotřebitelské chování na trhu digitálních obchodů s hrami
Martin Onderka -
Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů
Jakub Chalmovianský -
Koupil jsem si tričko v sekáči: spotřebitelské chování zákazníků obchodů se second-hand oblečením
Monika Trávníčková -
Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů / Typologie zákazníků
Eliška Medunová -
Spotřebitelské chování zákazníků tří vybraných kamenných obchodů se second-hand oblečením
Klára Šímová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu internetových obchodů s oblečením
Natálie Daková
Název
Vložil
Vloženo
Práva