Petra Jiránková
Master's thesis
Nadaný žák v primární škole
Gifted pupil in primary school
Abstract:
Diplomová práce Nadaný žák na 1. stupni ZŠ se zabývá problematikou nadaného žáka v rámci běžné třídy ZŠ. Cílem je sestavit koncept pro odhalení intelektově nadaného žáka v běžné třídě ZŠ a upozornit na povinnost učitele pracovat s dětmi dle jejich individuálních možností a potřeb. Teoretická část vymezuje pojem nadání a talent, modely a druhy, prezentuje charakteristiky nadaného žáka a nabízí způsoby …moreAbstract:
The Diploma work named ?Talented Student in the Basic School? is focused on talented pupils in the basic school regular classes. The aim at the work is to find a concept for identification of mentally talented pupils in the basic school. Futhermore point out teacher?s obligation to work with these children in line with their individual needs. Theorethical part defines terms as talent, models, types …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 9. 2013
Accessible from:: 13. 9. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 20. 1. 2014
- Supervisor: PhDr. Vladimír Píša
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jiránková, Petra. Nadaný žák v primární škole. Liberec, 2013. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.9.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 9. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationMaster programme / field:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Extended study programme - Special educational and behavioural needs, Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Theses on a related topic
-
Srovnání metod prvotní identifikace a opatření nadaných žáků
Elena Coufalová -
Identifikace a vzdělávání nadaných dětí
Kristýna HEPPLEROVÁ -
Identifikace nadaného žáka v biologii a adaptace edukačního procesu
Markéta KRÁLOVÁ -
Identifikace strategií výchovy a vzdělávání nadaných žáků
Monika Gottvaldová -
Identifikace nadání učitelem v základní umělecké škole
Anna Černíková -
Identifikace nadání a mimořádného nadání žáků běžné základní školy
Pavla Francová -
Srovnání výkonu v Testu pro identifikaci nadaných žáků v matematice u dětí vyučovaných Hejného metodou a dětí vyučovaných běžným způsobem
Tamara Kunčarová -
Identifikace nadaného žáka na základní škole
Michaela SKŘÍŽALOVÁ