Ing. Tomáš Zabloudil
Bachelor's thesis
Internetový marketing vybrané firmy
Internet marketing of selected company
Abstract:
Tématem bakalářské práce je Internetový marketing vybrané firmy. Teoretická část popisuje marketing, dále historii a vývoj internetu spolu s vymezením internetového marketingu. Postupně se věnuje jednotlivým formám a nástrojům internetového marketingu, které jsou podstatou závěrečné práce. Praktická část nejdříve charakterizuje firmu Martin Vlasák a jí provozovaný internetový obchod sklenik-expert …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the Internet marketing used by a selected firm. The theoretical part of this thesis describes marketing, the Internet history, development and evolution, and it defines the Internet marketing. This section introduces gradually individual forms and tools of the Internet marketing as these create the basis of this thesis paper. The practical part provides first the …moreKeywords
Internet uživatelé internetu marketing nástroje internetového marketingu internetový obchod webové stránky internetová reklama podpora prodeje na internetu online direkt marketing online public relations marketing v sociálních médiích internet users internet marketing tools eshop website internet advertising sales promotion on the internet online direct marketing marketing in social media
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/j5q6m/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Analýza internetového marketingu turistického města Naroč
Anastasiya Vinahradava -
Využití internetového marketingu ve vybraném podniku
Tu-Trinh Phamová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Moderní nástroje internetového marketingu
Eva Duhaňová -
Nástroje internetového marketingu
Kamil Lhoták -
Moderní nástroje internetového marketingu
Barbora Žákovcová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Ngoc Nguyen Viet