Společenská odpovědnost - strategie ve vztahu k odběratelům – Bc. Klára ČTVERÁČKOVÁ
Bc. Klára ČTVERÁČKOVÁ
Diplomová práce
Společenská odpovědnost - strategie ve vztahu k odběratelům
Social responsibility - strategy in relation to customers
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je vypracovat návrhy a doporučení, jak zlepšit strategii společenské odpovědnosti ve vztahu k odběratelům ve vybrané organizaci. Teoretická část shrnuje informace, které jsou potřebné k pochopení dané problematiky. Čtenář je zde seznámen se základními pojmy, jako je společenská odpovědnost, zájmové skupiny nebo s tím, jaké jsou strategie ve vztahu k odběratelům. Praktická …víceAbstract:
The main goal of this diploma thesis is to make suggestions and recommendations how to improve the strategy of social responsibility in relation to customers in the particular organization. The theoretical part summarizes the information that is needed to understand the issue. The reader is acquainted with basic concepts such as social responsibility, interest groups or what are the strategies in relation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Darja Holátová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČTVERÁČKOVÁ, Klára. Společenská odpovědnost - strategie ve vztahu k odběratelům. Č. Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Návrh implementace strategie společenské odpovědnosti do řízení zemědělského podniku
Šárka Šenková -
Společenská odpovědnost firem – IKEA a její strategie CSR
Lucie Pokorná -
Návrh strategie společenské odpovědnosti pro Turistické informační centrum v Brně
Julie Konečná -
Strategie vybrané sítě hotelů v oblasti společenské odpovědnosti firem
Kamilla Abbaszade -
Strategie společenské odpovědnosti/udržitelného podnikání jako konkurenční výhoda
Valerie Vokounová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Creating shared value jako součást marketingové komunikační strategie HMMC
Natálie Cváčková -
Společenská odpovědnost. Návrh strategie pro VŠE
Zuzana Závodná
Název
Vložil
Vloženo
Práva