Marketingová komunikace vybraného podniku – Bc. Veronika STREJCOVÁ
Bc. Veronika STREJCOVÁ
Diplomová práce
Marketingová komunikace vybraného podniku
Marketing communication of the selected company
Anotace:
Tématem předložené diplomové práce je marketingová komunikace vybrané společnosti, kterou je Plzeňský Prazdroj, a. s. Hlavním cílem práce je pomocí vhodných metod provést analýzu marketingové komunikace společnosti, získané poznatky pak vyhodnotit a navrhnout případná doporučení, jež mohou vést ke zlepšení či zefektivnění marketingových firemních kroků. V teoretické části práce je vypracován vstup …víceAbstract:
The topic of the presented work is marketing communication of the selected company, which is Plzeňský Prazdroj, a. s. The main goal of the work is to use suitable methods to analyze the company's marketing communication, to evaluate the knowledge, which was gained and to propose possible recommendations that can lead to the improvement or efficiency of the company's marketing steps. In the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STREJCOVÁ, Veronika. Marketingová komunikace vybraného podniku. Plzeň, 2023. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové komunikace festivalu Pilsner fest pro rok 2015
Gabriela Seidlerová -
Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje
Renata Hritzová -
Marketingový mix Pilsner Urquell
Denisa DRMOTOVÁ -
Analýza komunikační strategie společnosti Pilsner Urquell a.s.
Tereza Rybářová -
Pozice značky Pilsner Urquell
Tereza HROUDOVÁ -
Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Nikola MICHLOVÁ -
Analýza komunikační strategie společnosti Pilsner Urquell a.s.
Tereza Rybářová -
Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje
Renata Hritzová