What makes a good adult English course – Bc. Kateřina Kasalová
Bc. Kateřina Kasalová
Bakalářská práce
What makes a good adult English course
What makes a good adult English course
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na charakteristiku jednotlivých částí obecných kurzů angličtiny a zkoumá, jaké vlastnosti těchto jednotlivých částí obecných kurzů preferují sami studenti, tak aby kurzy obecné angličtiny odpovídali jejich požadavkům a představám. Teoretická část nejprve definuje 5 základních složek, které se musí brat v potaz, při tvorbě nového nebo úpravě stávajícího jazykového kurzu. Následně …víceAbstract:
This thesis concentrates on general English courses’ attributes which are mostly appreciated by students studying general English at language schools and thus suggests in what way general language courses could be altered to sustain continuation rates of students at such courses. The theoretical part firstly defines five basic components which should be considered when creating or altering any language …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b5dml/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Suchý
- Oponent: Mgr. Jana Chocholatá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Planning a Strategies-Based Course for an Adult Learner in One-to-One English Lessons
Kristýna Šulová -
Presentation of Relative Clauses in Grammar Manuals and in Selected ESL Course Books (across all the Appropriate Levels of Profficiency)
Pavla Traugottová